فضای تبلیغات دیجیتال همواره در حال تغییر و تحول است. تحول فناوریها و شکلگیری پلتفرمها و اپلیکیشنهای جدید رسانههای اجتماعی منجر به تغییر چشمگیر رفتار کاربران میشود و همین تغییرات در آینده روی مهارتهای لازم برای تامین نیازها و تاکید بر توجه به مخاطبان اثر خواهند گذاشت. در میان این فضای همواره متغیر، بازاریابها برای اینکه بدانند چه مهارتهایی را باید کسب کرده و به کارمندان یا مشتریان بالقوهشان ارائه کنند تا برای آنها جذاب، مطمئن و قادر به تامین نیازهای تجاری به نظر برسند، کار سختی در پیش دارند. این موضوع به ویژه به بازاریابهایی که بهدنبال شغل هستند مربوط میشود. آنها باید بدانند که چه مهارتها و تخصصهایی را باید در پروفایل لینکدین خود قرار دهند تا با مهارتها مورد نیاز کسبوکارها هماهنگ باشند و مطمئن شوند که احتمال دیده شدنشان در میان جستوجو را به حداکثر رساندهاند.
تبلیغات کلیکی (PPC) یا Pay Per Click چیست؟
مهارتها ,بدانند ,میان ,لینکدین ,میشود ,فضای ,در میان ,را باید ,که بهدنبال ,بهدنبال شغل ,بازاریابهایی که
درباره این سایت