ایجاد برند زنده و پویا، عملکردی اشتراکی است و هر شخصی در شرکت یک هنرپیشه است. وقتی مدیر فروش، مشتری به دست میآورد، وقتی مدیریت به تماس تلفنی ترتیب اثر میدهد، وقتی مدیر ارشد مالی آگهی سود را منتشر میکند، وقتی مدیر محصول نمونه ی نمایشی را ارائه میدهد، وقتی حسابدار صورت حسابی را میپردازد، هر کدام از این رویدادها، عمق و جزئیات را به متن نمایشنامه میافزایند، مسلماً همانطور که عملیات تبلیغی جدید یا وب سایت این کار را انجام می دهند. مردم متن نمایشنامه را با توجه به تجربیات خود از شرکت و ارتباطات آن میخوانند. در ادامه با وب برندینگ همراه ما باشید.
سپس نسخهی تفسیری خود را از شرکت، برای دیگران تعریف میکنند. وقتی تجربیات مردم با انتظارات آنها مطابقت کند، وفاداری آنها افزایش مییابد.مربی نمایش درام، استلا ادلر، اغلب به دانشجویان خود میگویدنمایش نهید، رفتار کنید» برندهای زنده و پویا نمایش ظاهری ادبی نیستند بلکه، یک الگوی رفتاری هستند که از شخصیت و کاراکتر نمایش نمو میکند. وقتی اعمال بیرونی شرکت با فرهنگ داخلی آن همسو باشد، برند با اعتبار و سندیت طنین میاندازد. اگر برندی مانند اردک به نظر میرسد، مانند اردک صدا در میآورد، مانند اردک راه میرود و مانند اردک شنا میکند، پس آن باید اردک باشد. اما، اگر مانند سگ شنا کند، مردم شگفتزده میشوند.
فرض کنیم شما متمایزید، تشریک مساعی دارید، نوآورید و معتبرید. تعیین کردید که چه کسی هستید، چه کار میکنید و چرا این کار اهمیت دارد. سمت راست مغز را به سمت چپ مغز پیوند دادهاید و یک به علاوهی یک، حالا برابر یازده میشود. وقتی رقبا زاگ میشوند شما زگ کرده اید و آرم منسوخ شده ی خود را به خاطرایجاد شمایل برند متمایز به دور انداختید. و سرانجام، برای دور کردنترس از حماقت و ساده لوحی» در فرهنگ شرکت خود از بازخورد مخاطب استفاده کرده اید. برن شما، با قبیله ای وفادار از مشتریان و همکاران به صدر نمودارها صعود میکند و حاشیه های سود شما بالاتر از همیشه میشوند.
تبلیغات کلیکی (PPC) یا Pay Per Click چیست؟
اردک ,یک ,برند ,شرکت ,مدیر ,میشوند ,مانند اردک ,وقتی مدیر ,را به ,خود را ,متن نمایشنامه
درباره این سایت