شمار زیادی از استارت آپ ها و البته کارآفرینی ها آشنایی خوب و تعریف شده ای با برندسازی دارند. برندسازی در حقیقت یک فرآیند بسیار مشکل و دشوار است که لازم است جهت مطرح کردن یک برند، مشخص کردن هویت و ساختن دیدگاه مشتریان نسبت به برند انجام پذیرد.
اما مثل هر پروسه دیگری، پروژه برندسازی نیز در راه خود مشکلاتی پیش رو دارد. همیشه همه چیز تبدیل به آن چیزی نخواهد شد که ما انتظار داریم و حتی ممکن است در این بین، اتفاقاتی هم رخ دهد که ذهنیت خیلی از مخاطبانمان را نسبت به برندمان تغییر دهد. حال این تغییر ذهنیت ااما یک تغییر ذهنیت منفی نیست، بلکه ممکن است صرفا آن چیزی نباشد که شما میخواهید.
تبلیغات کلیکی (PPC) یا Pay Per Click چیست؟
برندسازی ,ذهنیت ,یک ,تغییر ,دهد ,نسبت ,آن چیزی ,نسبت به ,ممکن است ,تغییر ذهنیت ,داریم و
درباره این سایت